Prvak u mentalnom računanju s osvojenom zlatnom medaljom na međunarodnoj Olimpijadi 2019.

3️⃣2️⃣1️⃣ IZAZOV❗️🤔Pokušajte riješiti ovaj zadatak njegovom brzinom!🤯Znamo, pitanja su: “Kako je moguće?”, “Što on to radi s rukama?”…Dragi naši roditelji Vaša djeca u školi Malac Genijalac neće samo postati živi kalkulatori, 🔢 jer samo brzo računanje jest važan parametar ali nije naš jedini cilj.🔗Naš glavni zadatak je da djeca 👦👩razviju niz kognitivnih sposobnosti 🧠savladavajući ovu japansku disciplinu.⛩🧮⏳Dobra brzina⌛️ i napredovanje pokazuje da su djeca na dobrom putu – usavršavaju vlastitu sposobnost multitaskinga – danas najtraženije kompetencije prilikom zapošljavanja.✨ZLATNI Tony Cvitković✨✔️ima jasnu mentalnu sliku abakusa ispred sebe✔️fokus mu je nepokolebljiv✔️vješto procesuira informacije na relaciji kratkoročno – dugoročno pamćenje ✔️spremno analizira opcije i logički rasuđuje sljedeći pokret✔️razvija samopouzdanje✔️garantirano nema strah od matematike😃😃🔝Sve to istovremeno!🔝Škola Malac Genijalac koja radi po originalnom japanskom HIKARI programu, osmišljenom od strane stručnjaka iz područja edukacije u suradnji s prestižnim japanskim Institutom Tomoe Soroban iz Tokija, otvara ponovno svoja vrata za nove polaznike!✅👏Neka i Vaš malac bude genijalac!👊🧠🌐 http://www.malacgenijalac.hr/online-upis/☎️ 099/567-5555📧 sibenik@malacgenijalac.hr🌍ZA DJECU KOJA MIJENJAJU SVIJET🌍

Objavljuje Malac Genijalac Šibenik u Ponedjeljak, 19. kolovoza 2019.

Hrvatski Malci Genijalci su se s Olimpijade u Beogradu vratili sa sedam medalja, a zlatnu medalju osvojio je Tony Cvitković, dječak iz Šibenika. Pobijedio je, dakle, u ANZANU – mentalnom računanju u C grupi, a na pismenom testu, tijekom kojeg je 120 zadataka trebalo riješiti u 12 minuta, osvojio je treće mjesto.

Tony ovu vještinu uči po HIKARI programu u školi Malac Genijalac, koja u Šibeniku djeluje od siječnja. HIKARI program Mentale aritmetike nastao je kao rezultat dugogodišnjeg rada psihologa, pedagoga i drugih stručnjaka, a temelji se na upotrebi drevne računaljke abakus čijom se vizualizacijom postiže izvanredno brzo računanje i razvoj kognitivnih vještina. Ili, pojednostavnjeno, klinci nevjerojatno brzo mogu napamet izračunati koliko je, primjerice, 256 x 354.

– No, poanta nije samo u brzom računanju – objašnjava osnivačica šibenskog Malca Genijalca, Sarah Vuković. – Naglasak je na razvijanju kognitivnih sposobnosti. Djeca razvijaju pažnju, fotografsko pamćenje koncentraciju, vizualizaciju, maštu, analitičko i logičko razmišljanje, gradi se samopouzdanje. Imamo u školi djecu koja i nisu toliko dobra u mentalnoj aritmetici, u smislu brzog računanja, ali njihovi roditelji nam govore da vide njihov osobni napredak. Primjerice, djeca koja su bila povučena ili slabo socijalizirana, počinju se otvarati i razvijati samopouzdanje – tvrdi Sarah Ivić.

Djeca, dakle, prvo uče računati na abakusu, pomičući kuglice koje predstavljaju brojeve.  Zatim to rade bez abakusa, tako da ga vizualiziraju i sve operacije izvode mentalno, pomicanjem kuglica u svojoj glavi na zamišljenom abakusu.

– Tim procesom računanja obje hemisfere mozga rade paralelno, što nije slučaj u klasičnom obrazovanju. Jedna je strana mozga predodređena za logiku, a druga za maštu i kreativnost, a ovdje se to spaja i nastaju neuronske veze između dvije hemisfere – govori nam Sarah Ivić.

Znanstvena istraživanja pokazala su da se najbolji rezultati postižu kada se u procesu učenja informacije primaju putem različitih osjetila jer se tako aktivira najveći broj neuronskih veza u mozgu. Takvim učenjem proces pamćenja dostiže svoj maksimum jer se primljene informacije prenose s jedne na drugu hemisferu mozga, čime se aktivira cijeli potencijal našeg mozga. Kako to izgleda možete pogledati u priloženom video u kojem naš zlatni Malac Tony računa 100 brojeva u nizu…

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*
*