Zašto je Malac Genijalac najbolji izbor za vaše dijete?

MALAC GENIJALAC IMA BOLJU KONCENTRACIJU.

Mentalno računanje, kakvo poznaje svaki Malac Genijalac, temelji se upravo na sposobnosti koncentracije, a ukoliko je ona visoko razvijena, kvalitetna i dugotrajna, utoliko je uspješnost rješavanja zadatka veća. Naravno, i u svakom je procesu učenja tijekom odgoja i obrazovanja koncentracija neophodna, a ishod učenja nerijetko ovisi upravo o njoj. Naši se Malci Genijalci susreću s novim sustavom računanja koji od njih zahtijeva postepeno sve veću razinu koncentracije, a najveći se napredak događa upravo kod učenika koji imaju poteškoća s fokusiranjem i zadržavanjem fokusa. Malac Genijalac naime svakim zadatkom koji riješi mentalnim računanjem vježba sposobnost koncentracije te produljuje vrijeme usmjerenosti pažnje na određeni sadržaj, čak i kad ga isti ne zanima pretjerano. Stvarni su rezultati vidljivi na samoj nastavi mentalne aritmetike, kad je koncentracija učenika zamjetno produljena, ali oni su očiti, kako nam govore roditelji, i na formalno organiziranoj nastavi, kao i pri samostalnom učenju školskog gradiva.

MALAC GENIJALAC VJEŽBA VIZUALIZACIJU.

Iako su dječje glavice vrlo maštovite, ponekad je i malo starijoj glavi teško zamisliti, vizualizirati određeni apstraktni pojam, stručno nazivlje ili kakav grafički prikaz. Kao i kakva druga sposobnost, i vizualizacija se određenim vježbama može poboljšati, unaprijediti. Pri mentalnom računanju Malac Genijalac do konačnog rješenja dolazi pomicanjem kuglica na zamišljenom abakusu, čime se aktiviraju obje hemisfere mozga, ali i pospješuje sposobnost vizualizacije. Ona s vremenom postaje visoko razvijena, olakšavajući buduće učenje i usvajanje svakog nastavnog sadržaja, a Malcima Genijalcima mentalno računanje, koje je obavezni dio svakog našeg druženja, ubrzo postaje i omiljena genijalna aktivnost!

MALAC GENIJALAC LAKŠE PAMTI.

Na našoj se nastavi Malci Genijalci bave različitim aktivnostima kojima ne „treniraju“ samo svoju koncentraciju i sposobnost vizualizacije, već razvijaju i svoje pamćenje te povećavaju njegov kapacitet. Osim što im pamćenje matematičkih formula s kojima se neki od njih susreću po prvi put ne predstavlja nikakav problem, a zahvaljujući efektnoj motivaciji, ilustraciji i redovitoj vježbi, napredak je očit ponajviše na području školskog uspjeha. Nerijetki su Malci Genijalci koji „poprave“ svoje ocjene, iako naoko ulažu jednak trud, ili poboljšaju aktivnost na nastavi, ili pak sami svjedoče da lakše pamte školsko gradivo, da ih samostalno učenje više ne zamara toliko, da se uključuju u nastavu, postaju aktivniji, samostalniji.

MALAC GENIJALAC MOŽE BRZO RAČUNATI.

I zaista! Malac Genijalac uistinu može jako brzo računati, i to mentalno, tj. vizualizacijom. Samo da stvar bude jasna: radi se o brojevima koji se izmjenjuju brzinom od 500 ms, pa čak i brže od toga. Pokušajte vizualizirati kako to izgleda! Još bolje; pokušajte i Vi, svaki će Malac Genijalac rado pristati na dvoboj u mentalnom računanju. Kad izgubite, učiteljica će Vam objasniti zašto je malena i genijalna glava brža od njezine i Vaše, ali i zašto usvajanje vještine mentalnog računanja nije ni konačni ni jedini ishod učenja s Malcima Genijalcima.

MALAC GENIJALAC „KUŽI“ MATEMATIKU.

Metoda računanja na (zamišljenom) abakusu počiva na osnovnim matematičkim principima i kao takva predstavlja koristan alat u razvoju logičkog i matematičkog mišljenja. Osim što nauče računati i na drugačiji i zanimljiviji način, Malci Genijalci počesto kombiniraju metode, pa se nekad i na nastavi matematike brzo (i ponosno) koriste abakusom u rješavanju zadataka. Lakše usvajanje matematičkog gradiva, bolje ocjene iz matematike (iz pismenih, ali i usmenih ispitivanja), ali i povećavanje interesa za matematiku samo su neki od razloga zašto je Malac baš Genijalac.

MALAC GENIJALAC RAZVIJA LOGIKU.

I naši najmlađi Malci Genijalci, u dobi od 4. do 6. godine, u dobi kad tek počinju usvajati matematičke vještine te razvijati apstraktno mišljenje i logično zaključivanje, već nakon nekoliko tjedana vješto računaju abakusom i, iako to ne mogu objasniti svojim roditeljima, izvode njima poznate pokrete, razrađenom logikom odabiru između mnoštva kombinacija onu koja im je potrebna za rješavanje određenog (matematičkog) problema. Malci Genijalci tako nesvjesno vježbaju, a time i poboljšavaju različite, već nabrojane, kognitivne sposobnosti poput koncentracije, vizualizacije, pamćenja, logičnog zaključivanja, ali unapređuju i svoje socijalne i komunikacijske vještine te govorno-jezičnu sposobnost, postaju samostalniji, odgovorniji, ali i samopouzdaniji.

Martina Mateljić
mag. educ. philol. croat., mag. educ. art. orator.  
Master učitelj mentalne aritmetike

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*
*